Baydecor
Koszyk
Zamknij
Kontynuuj zakupy ZAMAWIAM
suma: 0,00 zł
Ulubione produkty
Lista ulubionych jest pusta.

Wybierz coś dla siebie z naszej aktualnej oferty lub zaloguj się, aby przywrócić dodane produkty do listy z poprzedniej sesji.

Szukaj
Menu

Pytania i odpowiedzi

Jak długo będę czekać na wysyłkę?

Spakujemy i wyślemy Twoje zakupy w ciągu 48 godzin. Jeśli zależy Ci na szybszej wysyłce skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 533 959 443.

 

Jak długo będę czekać na dostawę?

Twoje zamówienie powinno dotrzeć do Ciebie kolejnego dnia roboczego po nadaniu przez nas przesyłki. Najpóźniej zamówienie dotrze do Ciebie w ciągu dwóch dni roboczych.

 

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Nie prowadzimy sprzedaży bezpośredniej. Polecamy wybór przesyłki kurierskiej lub paczkomatu InPost.

 

Czy zakupy na stronie są bezpieczne?

Posiadamy certyfikat SSL, który zapewnia poufność danych oraz ich szyfrowanie. 

 

Jakie formy płatności są dostępne? 

  • przelew natychmiastowy (polecany),
  • PayPo
  • Comfino - płatności ratalne i odroczone
  • przelew tradycyjny
  • płatność za pobraniem
  • BLIK.

 

Czy mogę zapłacić gotówką?

Nie obsługujemy płatności gotówką. Skorzystaj z dostępnych i bezpiecznych płatności dostępnych w naszym sklepie.

 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak. Podczas składania zamówienia zaznacz pole firma i uzupełnij niezbędne dane. Fakturę otrzymasz na podany przez Ciebie adres e-mail.

 

Czy mogę zmienić dane do dostawy? 

Jeśli chcesz zmienić adres dostawy, skontaktuj się z nami mailowo pod adresem [email protected] lub telefonicznie 533 959 443. Nie możemy zmienić adresu dostawy, jeżeli zamówienie zostało przekazane kurierowi.

 

Co mam zrobić, jeśli nie udało mi się odebrać przesyłki?

Skontaktuj się z kurierem i ustal dogodny termin doręczenia. Jeśli Ci się nie uda, prosimy o kontakt.

 

Do kiedy mogę dokonać zwrotu?

Zwrotu możesz dokonać w ciągu 14 dni od odbioru zamówienia.

 

Czy zwrócone produkty muszą być wysłane w oryginalnych opakowaniach?

Tak. W naszych opakowaniach produkty będą odpowiednio zabezpieczone na czas wysyłki.

 

Kto pokrywa koszt przesyłki w przypadku zwrotu?

W przypadku zwrotu koszt przesyłki pokrywa kupujący. 

 

Kto pokrywa koszt przesyłki w przypadku reklamacji?

 W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji pokryjemy koszty wysyłki. 

 

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Napisz do nas  [email protected].

Zadzwoń pod numer 533 959 443.

 

Holder do góry
Szablon Shoper Modern 3.0™ od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Napisz do nas!
Sklep internetowy Shoper.pl